Enlaces

Atajos de teclado

Los atajos de teclado están disponibles para acciones comunes y navegación del sitio.

Saltar al contenido

Dolors Bassa

@dolorsbassac

Torroellenca.Treballant per un país lliure i socialment just.Consellera de Treball,A.Socials i Famílies.(gen16-Nov17).Sindicalista.Psicopedagoga.Mestra
comarques gironines
Se unió en diciembre de 2010

Tweets

Aquesta és l'adreça on podeu enviar correspondència: Dolors Bassa Coll Centro Penitenciario Madrid I, Mujeres - Mód. B2 Carretera de Alcalá-Meco, Km. 4,5 28805 Alcalá de Henares (Madrid) Recordeu sempre remitent. Gràcies.
  • Enhorabona ! No tenim por i aquesta és la millor fórmula per seguir endavant!
  • Pintarem les portades de color lila. 📝 i
  • Aquest sortim per una igualtat sense adjectius, on puguem compartir-ho tot sense exclusions. Som feministes per construir uns societat més justa i més igualitària. Estic “mentalment” amb vosaltres. Cada dia som més al carrer. Una abraçada lila i groga!
  • Dolors Bassa: “Vaig declarar amb la consciència tranquil·la. Força als companys que els hi toca avui. Seguim.”
  • Dolors Bassa: “Avui declaro davant el tribunal. Escoltaran la veritat. No tenim res a amagar. Ho faig amb l’orgull de ser representant del vostre mandat democràtic.”
  • Dolors Bassa: “Un any de presó. 365 dies. M’han privat la llibertat. Enyorança. Cap oblit. Amb ganes de declarar després de molts dies silenciats. Dignitat, fermesa i convicció.”
  • Dolors Bassa: “Sortim d’Alcalà-Meco cap al Suprem, comença el judici. Anem amb ganes d’explicar la veritat. Serà dur, però demostrarem la nostra innocència.”
  • D. Bassa: “Canvio de presó, de Catalunya a Madrid. He mirat la llum dels municipis entre reixes de matinada. Tinc el desig i l’esperança de tornar a l’Empordà en llibertat. Vaig cap a judici ferma i segura per defensar la democràcia i la justícia.”
  • D. Bassa: “Després de 345 dies de presó, el millor de tot han sigut les vostres mostres de suport i ànims davant Puig de les Basses. Els sopars, concerts, concentracions i actes. Moltes gràcies”
  • Dolors Bassa: “Sento molta tristesa per la pèrdua de la Pilar Heras. M’ha ajudat molt aquests darrers mesos amb les seves visites. I, a sobre, aquests murs m’impedeixen assistir al seu funeral.... DEP “
  • Cada dia a les 21:15h al Puig de les Basses gaudeixo de 15 minuts de música en directe. Moltes gràcies a tots per l’esforç m’acompanya dins la cel·la. Una abraçada lila i groga
  • “Malgrat tot, no ens tancaran les ànsies de llibertat per fer un país més just.” Gràcies a tothom per les vostres postals, cartes i accions durant aquestes festes. Una abraçada lila i groga.
  • La Consellera em diu, després d’acomiadar-nos amb una abraçada: “Pensar en nosaltres vol dir que celebreu bé les Festes en família. Estic serena i amb energia per a afrontar el judici. Guardeu-vos totes les forces per l’any que ve. Molt Bon Nadal!”
  • 300 dies de presó. Gràcies per la força, la llum i la serenor que em feu arribar cada dia. Una abraçada lila i groga.
  • Dolors Bassa: “Una incongruència mai entesa! Avui fa un any que el jutge em va donar la llibertat, després de 32 dies i em va tornar empresonar sense cap canvi de situació. Avui 288 dies. Vergonyós!”
  • Tot el suport als companys que han iniciat mesures contundents contra les afectacions dels nostres drets fonamentals. Junts, fermesa i dignitat.
  • Dolors Bassa: "La democràcia, la independència i el republicanisme són les meves conviccions. El diàleg, raonaments i pactes els instruments. La família, l'amistat i el país els meus sentiments."
  • Dolors Bassa : "Fa un any, la jutgessa de l'audiència ens enviava a presó. Després de declarar que no hi havia hagut vilolència, que som pacifistes i demòcretes. Dia molt dur, experiència mai prevista a la meva vida. Avui una abraçada especial per i "
  • Dolors Bassa: "Fa un any, avui al migdia, mentre dinava a casa vaig rebre la citació de l' audiència. A la tarda anava cap a Madrid. Amb por, si, però amb el cap ben alt. L'endemà entrava a presó."

      También te puede gustar

      ·